Självständig ung stark osv

Igår fick jag ett sms av min mamma i vilket hon hade formulerat mitt schema för helgen. Kände mig som en självständig ung stark kvinna osv. Speciellt med tanke på att schemat såg ut såhär:

LÖRDAG
Utflykt + nioårskalas.

SÖNDAG

Teater med mormor och morfar + sjuårskalas + barnvakta.

 

Ja, sen är jag ju 16 och har vänner och spring i benen och SKOLARBETE ATT GÖRA.
Min mamma glömde att inkludera allt det.
I mitt schema. Som hon formulerat. För helgen.

1 kommentar

Filed under Hamadi, Mamma, Omid, Släktkalas, Trams, Vanja (och hennes oerhört händelserika liv)

One response to “Självständig ung stark osv

  1. MY

    Hahahaha. Vanja du är bästibäst <3<<33<33<3<<33

Kommentera

