VANJA OCH VÄDRET eller Humöret osv.

Hej friendz, om jag skulle beskriva mitt sinnestillstånd just nu så skulle det bli ungefär såhär:

Humöret osv.

 

Det står ”AITHER LAUGHTER COMES TEARSZ” på min arm, Karin skrev det igår. Känner mig lite after laughter, och vädret bidrar inte till välbefinnande på något sätt. Det här med att inte kunna vistas utomhus är lite som att leva i ett väntrum. Tar vintern slut snart eller började den precis?? Mvh tacksam för svar.
Det är nämligen så att träden är väldigt snygga och snöiga just nu, men jag vågar inte böja huvudet bakåt för att kolla på dem. För snön ser ju ut som små små glasbitar som regnar ner i ögonen. Paradoxen åhhh.

Kan komma på en enda lösning på mitt trädproblem:

l8BjxR on Make A Gif, Animated Gifs

3 kommentarer

Filed under Hamadi, Idag, Vanja (och hennes oerhört händelserika liv)

3 responses to “VANJA OCH VÄDRET eller Humöret osv.

  1. Leooo din älskade

    Vintern har precis börjat, men det behöver ju inte vara början på en väntrumsperiod. Klä dig varmt och skratta i snön bara så löser sig allt. (not) <3<3<3<3

  2. Dinaaaaaaa

    Vintern tar slut i helgen. Bestämmer vi nu. VI MÅSTE SES SNART DARL

Kommentera

