Bilder, Hamadi, Idag, Vanja (och hennes oerhört händelserika liv)

Sju suddiga eller IdaggadI

Billie Holiday – Crazy He Calls Me

Hej! Idag var en extremt bra dag. Är lite överraskad.

Jag hade glömt bort min pinkod till mobilen, och har ännu inte bestämt mig för om det är jobbigt eller om det var det som gjorde dagen till en bra sådan. Hm.

Jag var i alla fall på gudstjänst klockan tio. Det var så (säg inte okristligt säg inte okristligt) tidigt, dog. Fast det var jättefint. Här sjunger man Jag är din bäste vän, Toy Story-låten ni vet.

Sedan var jag på Stadbiblioteket och kollade på alla franska böcker som jag ska kunna läsa en dag.

Efter det mötte jag upp min mormor. (Här är hennes galna min. Den är fett snygg.) Vi fikade, och pratade om dödsstraff, Palatset och om att jag kommer bli dum i huvudet om jag inte börjat sova mer.

Hon köpte klänningar till moi.

Och jag sprang till Palatset för att hämta nycklarna till mitt HEM. Det har varit uthyrt i en vecka, och jag har saknat det så mycket åh. Men nu är allt som vanligt igen. Förutom det där med mobilen. Okej, det är jobbigt.
Fan. Fannnn.

Standard

One thought on “Sju suddiga eller IdaggadI

  1. Nina skriver:

    Det är därför du inte svarat!! Ok känner mig som värsta stalkern som kommenterar här men jag rår inte för att jag inte har facebook. Säger vi. Varje fall!! Kunde jag få Gretas mejl? Tänkte styra upp det där någon gång i veckan så det vore hemskt bra.

    Puss och sköt om dig!

Kommentera

