Hamadi, Vanja (och hennes oerhört händelserika liv)

Cirkelsåg

make a gif

Jag och ungefär hälften av sveriges befolkning är sjuka. Fina Greta, bland annat. Men hon är sjuk på riktigt, jag är bara halvt måste-plugga-sjuk. Med en cirkelsåg i halsen.

Idag ska Greta bara läsa, sova, se på Glee och dricka te. Jag ska plugga.
Fast jag har inte börjat än, var tvungen att klä på mig och sminka mig först. Man skriver tydligen bättre då.
Det har jag lärt mig av Sex and the City.

make avatar

Standard

4 thoughts on “Cirkelsåg

Kommentera

