...

Hej?

Jag insåg precis någonting. Någonting som jag varken kan definiera eller sätta ord på, men jag ska försöka ändå; livet inte en transportsträcka. Vi lever inte för att nå fram till något eller för att nå ett mål. Nej, jag har ingen aning om varför vi lever, och ärligt talat struntar jag i det just nu. Om du undrar varför jag berättar det här för dig så är det för att ursäkta mitt nästan lite desperata kontaktsökande till dig. Förlåt? Jag tycker att du verkar vara en väldigt trevlig och intressant person, och jag planerar (med tanke på ovanstående) att lära känna dig bättre. Bara så att du vet.

Standard

2 thoughts on “Hej?

Kommentera

